FAQ inloggen op de site

 

Heeft u vragen over het inloggen op de site, kijk dan of uw vraag hieronder staat.

Staat uw vraag er niet bij, laat ons dan uw vraag weten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Stuur ons een bericht via het contactformulier met uw naam en adres en wij sturen u een e-mail retour met daarin uw wachtwoord.

 

Ik gebruik het juiste wachtwoord, toch kan ik niet inloggen. Wat is hiervan de oorzaak?

Controleer of u uw 'Caps Lock' toets heeft aan staan. Zo ja, zet deze dan uit. U kunt hierna weer inloggen. Een andere oorzaak kan zijn dat u uw browser zodanig heeft ingesteld dat deze geen cookies accepteert. Hierdoor kunt u problemen ondervinden bij het inloggen op de site VoedingOnline. De cookies die VoedingOnline gebruikt verzamelen alleen tijdelijke informatie om uw inlogsessie snel en soepel te laten verlopen. Er worden geen gegevens van persoonlijke aard opgeslagen.

 

Waarom is het zinvol uit te loggen uit VoedingOnline?

Als u bent ingelogd en VoedingOnline verlaat door naar een andere site te gaan, hoeft u niet opnieuw in te loggen op het moment dat u terugkeert naar VoedingOnline. Dit kan ongewenst zijn omdat dan ook anderen, die gebruik maken van dezelfde computer, VoedingOnline kunnen gebruiken en onder uw naam kunnen deelnemen aan het forum of lezersreacties kunnen geven. Het verdient daarom aanbeveling om uit te loggen via de uitlog button rechtsboven als u VoedingOnline definitief verlaat.

 

Kan ik inloggen vanaf verschillende locaties?

U kunt vanaf verschillende locaties inloggen op de site VoedingOnline. Bij het inloggen wordt uw IP-adres gecheckt. Logt u in vanaf een andere locatie dan wordt naar u een e-mail verstuurd die u op het nieuwe IP-adres moet bevestigen. Daarna kunt u inloggen op de nieuwe locatie.

Heeft u geen e-mail ontvangen, check dan uw spamfilter. Mogelijk is de e-mail hierin terecht gekomen.

 

Kan ik zowel op mijn werk als privé-adres inloggen?

Ja, dit is mogelijk.
Wilt u op de site VoedingOnline inloggen op uw werk- en privé-adres, kies dan voor het inloggen de e-mail die u op beide locaties kunt bekijken.

 

Het inloggen bij het wisselen van IP-adres lukt niet

Bekijk of u aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U maakt gebruik van hetzelfde IP-adres om mail te checken als om internet op te gaan.
  • U maakt gebruik van de laatst toegezonden e-mail om te wisselen van IP-adres (eerder toegezonden e-mails werken niet meer).
  • Als u een VPN-verbinding gebruikt, schakel deze dan uit (bij een VPN-verbinding wisselt steeds het IP-adres en u heeft dan problemen met inloggen);
  • Werkt de link in de e-mail om te wisselen van IP-adres niet, kopieer dan de url onderaan de e-mail (sommige e-mail programma's veranderen de link waardoor deze niet werkt).

 

 

 

8 december 2023


Terug