FAQ abonnementen

 

FAQ's; Frequently Asked Questions

Heeft u vragen over uw abonnement, kijk dan of uw vraag hieronder staat.

Staat uw vraag er niet bij, laat ons dan uw vraag weten.

Per wanneer kan een jaarabonnement VoedingOnline ingaan?

Een jaarabonnement VoedingOnline kan op ieder gewenst moment ingaan.
Wilt u bijvoorbeeld een jaarabonnement VoedingOnline afsluiten op 11 november 2015, dan loopt uw abonnement van 11 november 2015 t/m 10 november 2016.

 

Waarom heeft VoedingOnline mijn adresgegevens nodig?

Ook al sturen wij u per e-mail een factuur toe, toch hebben wij uw adresgegevens nodig voor het maken van een factuur voor het door u gekozen abonnement of de door u gekozen e-books of e-learning modules. Daarnaast zijn uw adresgegevens nodig voor het aanmaken van een nascholingscertificaat.
Wij beheren de gegevens van onze abonnees echter met alle zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid. Zie voor meer informatie over dit onderwerp ons privacy beleid.

 

Waarom heeft VoedingOnline mijn geboortedatum nodig?

Voor het aanmaken van uw nascholingscertificaat hebben wij uw geboortedatum en geboorteplaats nodig.

 

Kan ik een instellingsabonnement gedurende een kalenderjaar aanpassen?

Ja, dit is mogelijk. Als u uw instellingsabonnement wilt aanpassen, neem dan per e-mail of telefonisch met ons contact op.

 

Kan ik een individueel abonnement omzetten in een instellingsabonnement?

Ja, dit is mogelijk. Als u dit wilt doen, neem dan per e-mail of telefonisch met ons contact op.

 

Kan ik een volledig jaarabonnement omzetten in een e-book jaarabonnement?

Ja, dit is mogelijk. Als u dit wilt doen, neem dan per e-mail of telefonisch met ons contact op.

 

Kan ik een e-book jaarabonnement omzetten in een volledig jaarabonnement?

Ja, dit is mogelijk. Als u dit wilt doen, neem dan per e-mail of telefonisch met ons contact op.

 

Wat gebeurt er als ik al een jaarabonnement VoedingOnline heb en vervolgens een gratis jaarabonnement VoedingOnline win?

U kunt dan uw eigen jaarabonnement gratis met een jaar verlengen.
Ook is het mogelijk uw gratis jaarabonnement aan een collega over te dragen.
Reeds betaalde jaarabonnementen worden bij het winnen van een gratis jaarabonnement, niet terugbetaald.

 

Ik woon in BelgiŽ. Moet ik dan BTW betalen als ik producten bestel bij VoedingOnline?

Bent u een Belgische diŽtist, arts, apotheker of andere voedingsprofessional en heeft u of uw bedrijf een eigen BTW-nummer, dan wordt de BTW verlegd als u een jaarabonnement of product bij VoedingOnline bestelt. Wij brengen u geen BTW op onze factuur in rekening. Hiervoor hebben wij wel uw BTW-nummer nodig. Op onze factuur zullen wij vervolgens uw BTW-nummer vermelden en de term ĎBTW verlegdí.
Heeft u geen BTW-nummer, dan brengen wij wel het in Nederland geldende BTW-percentage bij u in rekening.

 

Hoe kan ik mijn abonnementsgegevens inzien en/of wijzigen?

U kunt via de volgende link uw abonnementsgegevens inzien en/of wijzigen.

Als u nog niet bent ingelogd, moet u eerst inloggen.

 

 

1 september 2016


Terug